APA LYCEE COMTE DE FOIX

1 - Vetllar pels interessos morals i materials dels alumnes i resoldre els possibles problemes que puguin sorgir respecte a lincompliment dels interessos esmentats. 2 - Promoure la realització dactivitats culturals, socials i filantròpiques així com vetllar per un bon servei al menjador escolar. 3 - Assegurar un contacte permanent i cordial entre la direcció del centre, els professors i els pares dalumnes. 4 - Organitzar la representació dels pares als

OVERVIEW

The web site lyceeand.org presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). I noted two contacts and addresses for lyceeand.org to help you contact them. I noted two social media platforms linked to lyceeand.org. The web site lyceeand.org has been online for seven hundred and twenty weeks, twenty days, three hours, and thirty-five minutes.
Sep 2010

LYCEEAND.ORG TRAFFIC

The web site lyceeand.org is seeing varying levels of traffic in the past the year.
Traffic for lyceeand.org

Traffic ranking (by month) for lyceeand.org

Traffic ranking by day of the week for lyceeand.org

LYCEEAND.ORG HISTORY

The web site lyceeand.org was first recorded on September 15, 2010. It is currently seven hundred and twenty weeks, twenty days, three hours, and thirty-five minutes old.

WEBPAGE LENGTH OF LIFE

WHAT DOES LYCEEAND.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lyceeand.org Mobile Screenshot of lyceeand.org Tablet Screenshot of lyceeand.org

Santi Macia

Avinguda Princep Benlloch 83 5

Andorra la Vella, Andorra la Vella, None

Namesecure Inc.

P.O. Box 785

Herndon, VA, 20172

US

LYCEEAND.ORG SERVER

Our crawlers diagnosed that the main page on lyceeand.org took one thousand four hundred and eighty-nine milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
147.135.182.175

ns2482.hostgator.com
ns2481.hostgator.com

We found that this domain is implementing the Apache server.

APA LYCEE COMTE DE FOIX

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following on the web page, "El Lycée Compte de Foix a Andorra és una institució deducació en francès, però integrat en el servei públic deducació del principat." I noticed that the web page said " El Lycée Compte de Foix a Andorra és una institució deducació en francès, però integrat en el servei públic deducació del principat." They also said " Consells de Classe 2ón Trimestre. AS Volley - Interacadémiques Minimes Noies -. Modificacions Consells de Classe Collège." The meta header had apa as the first optimized keyword. This keyword is followed by lycee, compte, and foix which isn't as urgent as apa. The other words lyceeand.org uses is andorra.

ANALYZE SIMILAR WEB SITES

Lycée LPAP Anet

Prépa-concours aux métiers de la santé. Partenaires de la filière laboratoire. Partenaires de la filière SAPAT. Partenaires de la filière Vente. Des tenues professionnelles pour nos élèves de Services à la personne.

Groupe Scolaire Anisse

Les manuels et Fournitures scolaires. Chers élèves et parents! Nous sommes heureux de vous accueillir au Groupe Scolaire ANISSE pour vous accompagner à concrétiser votre projet scolaire. Fort de son histoire et de ses valeurs, le Groupe Scolaire ANISSE veille à dispenser un enseignement de qualité, dans un climat positif favorisant la construction du projet personnel et professionnel de chaque élève.

Lycée Anne de Bretagne

Entier, son cœur aussi bien que son esprit. 4ème et 3ème à Projet Professionnel. CAPA Services aux Personnes et Vente en Espace Rural. Bac Pro Gestion des Milieux Naturels et de la Faune. Bac Pro Technicien Conseil Vente en Alimentation. Bac pro Services aux Personnes et aux Territoires. Président des associations de gestion des. Lycées Anne de Bretagne et Kerlebost. 4ème et 3ème à Pr.

la-vie-scolaire

Votre mot de passe va être réinitialisé et vous sera envoyé par email.

Lycée F. Arago Lycée des métiers de lefficacité énergétique, du bâtiment et des travaux publics. Lycée daccès au haut niveau sportif.

Dossier de Candidature pour une Admission en FAHN. Les sportifs du CREPS de Reims. Une année sportive au lycée. Les Prix du Lycée Arago.